Paris
London
New York
Saturday, 20 April, 2024
Last Update 20:20
18:57    |    17/11/2013

Revelionul all inclusive la munte, cel mai cerut produs - 70% din camere ocupate

Revelionul all inclusive la munte, în hoteluri premium, de 4 și 5 stele, în stațiuni precum Predeal, Poiana Brașov, Sinaia, Băile Felix sau Vatra Dornei, este cel mai cerut produs al momentului, inclusiv la târgul de turism, a declarat, pentru AGERPRES, Adrian Voican, președintele Asociației pentru Promovarea și Dezvoltarea Turismului Prahova (APDT PH), director general al agenției Bibi Touring.

'În prezent, rezervările de Revelion pe stațiuni sunt aproape încheiate pentru multe locații, 70% din camere fiind deja ocupate. Doar cu noroc turistul își mai poate găsi ceea ce dorește. Cel mai ieftin pachet de Revelion pleacă, în acest moment, de la 540 de lei de persoană, preț pentru un pachet 3 nopți cu mic dejun și cina festivă la Hotel Postăvarul de 1 stea din Brașov. Noutatea oferită clienților Bibi Touring este că pachetul de Revelion începe în prima zi a anului cu O zi gratuită de vacanță', a precizat Adrian Voican la Târgul de Turism al României.

La fel de căutate sunt și revelioanele foarte ieftine pe Valea Oltului, Călimănești-Căciulata, Baile Herculane, sau cele la prețuri medii, la pensiunile din Predeal și Bușteni.

Turiștii din Republica Moldova care au cumpărat pachete la schi în România au preferat stațiunile Sinaia, Predeal, Azuga, Poiana Brașov și Brașov, Slănic Moldova și Sovata.

'Din ce în ce mai mulți hotelieri din zona de munte au făcut planuri de marketing și oferă tarifele pentru tot anul 2014, cam 15% la acest târg. Pentru 2014, tarifele sunt actualizate din cauza inflației, în rest sunt la nivelul anului 2013. Litoralul se vinde mult mai devreme decât anul trecut. Dacă în 2012, am vândut din noiembrie, în 2013 am început să vindem litoralul românesc din octombrie, cu reduceri de până la 50%, prin înscrieri ultra-timpurii. Cele mai multe solicitări pentru Litoral 2014 la ora actuală prin Bibi Touring sunt pentru Mamaia — peste 56%, Eforie și Jupiter — 8%, acestea fiind preferate de familii. Ca tendință, stațiunea Sovata începe să fie solicitată din nou. Aici s-a investit atât pe partea privată cât și partea publică, în pârtii, infrastructura locală', a arătat sursa citată.

Pentru turismul montan, prețurile sunt similare cu cele din 2012 iar înscrierile timpurii au început, în acest an, la finele lui iulie — august.

Litoralul românesc se vinde cel mai mult prin agențiile de turism, la un raport 80% agenții — 20% individuali, în timp ce pentru munte, raportul este de 20% agenții — 80% individuali.

'Piața de turism balnear e foarte interesantă pentru agențiile de turism, dar din cauza legislației ultra învechite din domeniu, turismul balnear nu este mult vândut prin agenții. Aparține zonei ministerelor. Medicamentele compensate se cumpără din farmacii, cum ar fi dacă ar fi compensate prin minister? La fel, turismul balnear ar trebui să se vândă prin agențiile de turism. Dacă s-ar da la liber turismul balnear către vânzare, ar apărea investiții, ar reînvia, ar deveni modern. Turismul balnear va fi unul dintre principalele produse ale agențiilor de turism, care îl vor promova la maxim. Vânzările trebuie să revină profesioniștilor, în agenții', a precizat Adrian Voican.

 

Sursa: AGERPRES

 
Banner
Banner
Banner
 
 
Confesiuni Jurnalistice
cu George Grigoriu
Banner
 
 
 
 
ipv6 ready