Paris
London
New York
Friday, 26 April, 2024
Last Update 20:20
17:09    |    05/11/2013

Atracţiile turistice româneşti, promovate pe taxiurile londoneze. Campania va costa peste 5 milioane de euro

România va începe anul viitor o campanie de promovare outdoor în valoare de peste 5 milioane de euro în mai multe ţări, care va include reclame la metrou, în aeroporturi, pe autostrăzi, autobuze şi pe celebrele taxiuri londoneze.

"Vom începe un proiect de promovare outdoor a României pe pieţele ţintă (SUA, Germania, Austria, Franţa, Marea Britanie, Spania, Italia etc.), dar şi pe unele pieţe de oportunitate, cum ar fi Israel, Turcia sau Republica Moldova", a declarat agenţiei Mediafax Răzvan Filipescu, preşedintele Autorităţii Naţionale pentru Turism (ANT), prezent la târgul World Travel Market, care se desfăşoară în perioada 4-7 noiembrie la Londra.

Proiectul se va derula pe următorii doi ani şi va costa 5-6 milioane de euro.

"Sunt prevăzute diferite modalităţi de promovare outdoor. În Marea Britanie, de exemplu, România va fi promovată de la taxiuri până la clădiri, metrouri şi aeroporturi. Vor fi promovate produsele turistice ale României. Toată promovarea se face în baza unei analize detaliate a fiecărei pieţe. Vom promova turismul cultural, turismul în natură şi ecoturismul", a spus Filipescu.

Atracţiile turistice româneşti vor fi prezentate pe aproximativ 150 de taxiuri din Londra.

Filipescu a adăugat că panourile publicitare vor fi amplasate şi în zone de tranzit, aeroporturi, în staţii de metrouri şi pe autostrăzi. În Spania reclamele vor fi făcute şi pe autobuze.

Sursa: Mediafax

 
Banner
Banner
Banner
 
 
Confesiuni Jurnalistice
cu George Grigoriu
Banner
 
 
 
 
ipv6 ready