Paris
London
New York
Friday, 26 April, 2024
Last Update 20:20
17:34    |    22/01/2014

ANT: Ne așteptăm la un an bun pentru turismul românesc

Autoritățile din România se așteaptă la un an bun pentru turismul autohton, în special în ceea ce privește intrările de turiști din Austria, având în vedere că s-a remarcat o creștere semnificativă a interesului pentru turismul cu rulote auto, motociclete și a celui de tip city-break, în special pentru destinațiile București și Sibiu, susține Autoritatea Națională de Turism, pe baza rezultatelor unui studiu efectuat de Institutul Karmasin Motivforschung, la solicitarea concernului RUEFA/Verkehrsburo Group, document prezentat la Târgul de Turism de la Viena.

'De altfel, începând cu 1 ianuarie, un cunoscut tour-operator austriac a lansat pe piață un program de city-break București la un preț atractiv și care poate fi achiziționat permanent', afirmă ANT.

Conform studiului menționat, 88% dintre austrieci vor să călătorească în acest an, mai mult decât oricând. O treime dintre aceștia vor să călătorească mai des decât până acum.

De asemenea, studiul arată faptul că nouă din zece tineri plănuiesc să călătorească în străinătate.

'Ca trend relevant, se constată creșterea interesului pentru călătorii individuale și pentru cele de tip 'city-break'. Concluzia generală a studiului este că anul 2014 va fi unul foarte bun pentru turism. Pornind de la acest context general favorabil, de la poziția pe piața austriacă a destinației România, a feed-back-ului primit de la firmele prezente la standul nostru și a celui primit de la tour-operatorii austrieci prezenți cu stand propriu la târg și care vând destinația România, ne așteptăm la un an turistic bun și pentru țara noastră', susține ANT.

România a fost reprezentată la Târgul de Turism de la Viena de 18 firme de turism, de două primării (Sibiu și Timișoara), de două consilii județene (Satu Mare și Suceava), de Asociația pentru Ecoturism din România și de reprezentanți ai Consistoriului Superior al Bisericii Evanghelice din România, potrivit informațiilor transmise AGERPRES de Autoritatea Națională pentru Turism (ANT).

'Târgul a fost vizitat de 150.367 de persoane, în creștere cu 1,8% față de ediția 2013, când s-au înregistrat 147.759 de vizitatori", precizează ANT.

Potrivit instituției, România s-a prezentat la Târgul de la Viena cu un concept care și-a propus să îmbine elementele moderne, reflectate printr-un ecran tip "led", care urma conturul standului, și două video-wall-uri formate din câte nouă module de monitoare extraplate sincronizate cu elemente autentice tradiționale, reflectate de prezența unor meșteri populari, un ansamblu de dansuri populare din Satu Mare și o formație folclorică din Maramureș.

Sursa: AGERPRES

 
Banner
Banner
Banner
 
 
Confesiuni Jurnalistice
cu George Grigoriu
Banner
 
 
 
 
ipv6 ready